کیفیت گاز وارداتی و مشکلات تجاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

Moasaq_admin
پنجشنبه ۱۳۹۹/۲/۲۵ - ۲۰:۱۶
کیفیت گاز وارداتی و مشکلات تجاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پنجشنبه

(25 ثور) 1399

در مورد کیفیت گاز وارداتی در کشور و مشکلات تجار در بنادر بحث صورت گرفت در جلسه که به همین منظور در اداره ملی ستندرد دایر گردیده بود، خواجه جاوید صدیقی معاون تخنیکی اداره ملی ستندرد، احسان جلالزی معاون اداری و امور مالی، احسان الله حیات رئیس ارزیابی مطابقت، مومن ضیایی رئیس اتحادیه تیل و گاز حیرتان، تجار و شماری از کارمندان تخنیکی این اداره در آن اشتراک ورزیده بودند.

در آغاز آقای ضیایی در مورد مشکلات تجار در جریان  واردات گاز در کشور یاد آوری نموده گفت اکثر اوقات مشکلات مربوط به کیفیت مواد مربوط شرکت خارجی میباشد که قیمت را کاهش میدهد. نامبرده مشکلات شان را در جریان وردات مواد در بندر حیرتان بیان کرد و خواستار آن شد تا در وقت وردات مواد غیر ستندرد این مواد از طرف مسؤلین مربوطه مسترد گردد، تا آنها در این بخش اجراآت خود را نمایند.

  در ادامه محترم خواجه جاوید صدیقی صحبت نموده گفت برای ما کیفیت و معیاری بودن مواد مهم است و در این بخش مسؤلیت داریم، تا از واردات بی کیفیت جلوگیری  کنیم. آقای صدیقی اضافه کرد که ما سعی میکنیم تا در جریان واردات مواد برای تجار سهولت ها را مهیا سازیم تا مشکلات آنها تا حد امکان حل گردد. به گفته او در بخش نمونه گیری دوباره مواد و مسترد شدن آن گام های عملی صورت خواهد گرفت.

در همین حال احسان جلالزی معاون اداری و مالی در رابطه به هم صدا بودن ادارات مربوطه و سکتور خصوصی و همآهنگی میان آنها تاکید کرده گفت پرداختن به مشکلات تجار و رسیده گی به آن مسؤلیت ماست.

به همین ترتیب احسان الله حیات رئیس ارزیابی مطابقت در قسمت کنترول کیفیت مواد در بنادر طبق اصول توسط شرکت قراردادی اطمینان داد و گفت بخاطر حل مشکلات تجار با ادارات ستندرد سایر کشورها و همچنان مسترد شدن مواد بی کیفیت صحبت خواهیم کرد.

در اخیر این جلسه فیصله شد که با ایجاد یک طرزالعمل به این مشکلات نقطه پایان گذاشته میشود.

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

کیفیت گاز وارداتی و مشکلات تجاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.