سنگ تهداب یک محراب مسجد در مقر اداره ملی ستندرد گذاشته شد

Moasaq_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۵/۴ - ۹:۳
سنگ تهداب یک محراب مسجد در مقر اداره ملی ستندرد گذاشته شد

در مراسم تهداب گذاری این مسجد، محترم الحاج ملا فیض الله تمیم رئیس عمومی اداره ملی ستندرد، محترم شیخ مولوی محمد هاشم شهید رئیس عمومی دعوت و ارشاد، محترم مولوی عارف الله عارف معین وزارت حج و اوقاف، معاونین اداره ملی ستندرد، رئیس دعوت و ارشاد این اداره، رؤسا و کارمندان اشتراک ورزیده بودند.

در آغاز الحاج ملا فیض الله تمیم رئیس عمومی اداره ملی ستندرد برای مهمانان و حاضرین در محفل خوش آمدید گفته و در رابطه به ارزش و جایگاه بلند مسجد در دین مبین اسلام یاد آوری کرد. موصوف گفت هدف ما حل مشکلات مردم و ایجاد فضای مناسب برای ادای نماز و تعلیم دین میباشد. وی همچنان از حمایت امیرالمؤمنین و همکاری مقامات در امورات خیر ابراز قدردانی کرد.

متعاقباً مولوی عارف الله عارف معین وزارت حج و اوقاف در رابطه به اهمیت مسجد صحبت های همه جانبه نموده و بر جایگاه مسجد منحیث یک مرکز دعوت، تعلیم دین و جهاد در تاریخ گهر بار اسلام یاد آور شده.

در ادامه شیخ مولوی محمد هاشم شهید گفت: هدف اساسی مسجد اقامه نماز و تعلیم دین خدا میباشد و امارت اسلامی افغانستان متعهد به فراهم سازی تسهیلات لازم را در جهت حصول علوم شرعی که از نیاز های اساسی هر مسلمان به شمار میرود، میباشد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

سنگ تهداب یک محراب مسجد در مقر اداره ملی ستندرد گذاشته شد