تجلیل از روز جهانی جوانان در اداره ملی ستندرد

admin_omid
دوشنبه ۱۳۹۸/۵/۱۴ - ۱۰:۱۶
تجلیل از روز جهانی جوانان در اداره ملی ستندرد

به تاریخ (12 اسد) 1398 محفل شاندار در حضور داشت خواجه جاوید صدیقی معاون تخنیکی اداره ملی ستندرد، مطیع الرحمن کریمی آمر هماهنگی برنامه های معینیت جوانان، رؤسا، کارمندان و مهمانان جهت تجلیل از روز جهانی جوانان در تالار کنفرانس اداره ملی ستندرد برگزار گردید.
محفل با تلاوت آیات از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز شد.

در نخست معاون تخنیکی اداره ملی ستندرد از برگزاری چنین محفل  به ابتکار کمیته جوانان اداره ملی ستندرد ابراز خرسندی نموده گفت زیبایی و کارائی طبیعت در تفکیک هم است و ما همه در هر موقعیت که قرار داریم اعضای جامعه میباشیم و جامعه نیاز به همه ما دارد. آقای صدیقی اضافه نمود جوان سازی محسوس است، خصوصاً  در ادارات و حکومت و آنچه برای جوانان منحیث یک نیرو میتواند کمک بکند انگیزه است و ما در یک موقعیت هستیم که سیستم درست کار نمیکند و آنچه در جوانان قابل لمس است توانمندی فزیکی و مهارت ها با تکنالوژی عصر میباشد.

 آقای صدیقی افزود در گذشته پوتنشیل ها بسته نگهداشته شده بود اما خوشبختانه اکنون شخص رئیس جمهور و حکومت توجه ویژه به جوان محوری دارند و توقعات ما از بزرگان اینست تا به شکل ساده تجارب شان را به جوانان انتقال بدهند و در مجموع همبستگی جوانان و نوجوانان کمک میکند تا به نتیجه مطلوب برسیم و هیچ یک از اقشار جامعه مجزا از دیگری نمیتواند به نتیجه برسد. وی جوانان را به امروز و نوجوانان را برای فردای کشور مهم و حیاتی دانست.

متعاقباً مطیع الرحمن آمر همآهنگی برنامه های معینیت جوانان ضمن تشکری و ابراز قدر دانی از تجلیل روز جهانی جوانان در اداره ملی ستندرد در مورد مسؤلیت ها و اهمیت جوانان صحبت های همه جانبه نموده گفت این روز یک روز ملی و بین المللی میباشد که تقریبا در تمامی کشور های جهان از این روز تجلیل میشود و در هر جامعه جوانان هستند که قدم های آبادی و پیشرفت را برمیدارند آقای مطیع از کارهای قابل ملاحظه معینیت جوانان چون ساختن پالیسی ها و استراتیژی ها و توجه دولت به نسل جوان یاد کرده اضافه نمود ما میتوانیم با اهمیت دادن به قشر جوان در پهلوی بزرگان  قدم های تند تری جهت آبادی، ترقی و پیشرفت جامعه برداریم.

وی گفت مشارکت جوانان در برنامه های ملی و بین المللی و انگیزه دادن به آنها امید ها را به طرف یک آینده روشن برای مان هموار میسازد.

محفل با پخش ویدیو آماده شده در مورد کارکرد های بعضی جوانان اداره ملی ستندرد، اهدای تحایف و لوح سپاس جهت تشویق و سپاس از جوانان فعال اداره، قطع کردن کیک و سرودن اشعار توسط جوانان خاتمه یافت.

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

تجلیل از روز جهانی جوانان در اداره ملی ستندرد