پروسه ارزیابی اجراآت کارمندان اختصاصی (سوپراسکیل)

admin_omid
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۳/۷ - ۸:۵۹
پروسه ارزیابی اجراآت کارمندان اختصاصی (سوپراسکیل)

پروسه ارزیابی 6 ماهه اجراآت انجام شده کارمندان اختصاصی ( سوپر اسکیل) سه تن از کارکنان بست های (3 و 4) اداره ملی ستندرد توسط کارشناس (نظارت از مدیریت اجراآت) کمیسیون محترم اصلاحات اداری و خدمات ملکی با همکاری آمریت ارزیابی اجراآت و سوانح و آمرین مستقیم سه تن از کارمندان واجد شرایط ارزیابی اداره ملی ستندرد به راه افتاد که پروسه متذکره مؤفقانه به پایان رسید.

هدف از این پروسه تطبیق روند ارزیابی اجراات مامورین تقرر یافته از طریق رقابت آزاد و طرزالعمل امتیازات مادی استثنائی مامورین خدمات ملکی میباشد. بر اساس ارزیابی تنبیه یا تشویق کارمندان را می‌توان مدیریت کرد و این کار کمک می‌کند تا صلاحیت، خصوصیات، کیفیت، مهارت، ظرفیت و پتانسیل بالقوه‌ی کارمندان برای آینده مشخص شود.

اداره ملی ستندرد خواهان ستندرد شدن پروسه های شغلی، تقرر و پرداخت امتیازات مادی استثنائی برای کارمندان در همکاری با کمیسیون محترم اصلاحات اداری و خدمات ملکی میباشد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

پروسه ارزیابی اجراآت کارمندان اختصاصی (سوپراسکیل)