محترم الحاج ملا فیض الله تمیم رئیس عمومی اداره ملی ستندرد در محفل افتتاحیه دور دوم نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح) اشتراک نموده و صحبت کرد

Moasaq_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۵/۴ - ۸:۲۹
محترم الحاج ملا فیض الله تمیم رئیس عمومی اداره ملی ستندرد در محفل افتتاحیه دور دوم نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه رح اشتراک نموده و صحبت کرد

الحاج ملا فیض الله تمیم در جریان صحبت های خویش در این نمایشگاه گفت:

در قدم نخست برای اشتراک کننده گان این نمایشگاه، محترم حاجی ملا صاحب عبدالغنی برادر معاون اقتصادی ریاست الوزرأ و به همین ترتیب تمامی مسئولین و منسوبین ا.ا.ا تمنیات نیک و احترامات فائقه را تقدیم میدارم، انشالله که روز تان با خوشحالی آغاز شده باشد.

ثانیاً از برگزار کننده گان این نمایشگاه و همکاران آنها که مسیر رشد اقتصادی کشور شان را هموارتر ساخته اند سپاسگزاری مینمایم، الله متعال تمامی زحمات شما را به درگاه بلند مرتبه خویش قبول فرماید.

از تمامی تجار، سرمایه گذاران و صنعت کاران که در راستای آبادانی و پیشرفت کشور رنجدیده خویش به قدر توان مال خویش را نیز مصرف مینمایند، تشکری میکنم و هویداست که تولیدات داخلی در زمینه خودکفایی اقتصادی کشور نقش مهمی دارد.

برادران تاجر و صنعت کار!

شما با قبول زحمات و سختی های فراوان فابریکه خویش را بنا نهاده اید و مال خویش را مصرف نموده اید، خواهش ما اینست تا در تجارت و صنعت خویش ستندرد های ملی را مراعت نماید چرا که در نظر گرفتن ستندرد ها به نفع صنعت کار، تجار، سرمایه گذار، نظام، مستهلک و به صورت کل تمام جامعه و مردم میباشد. برای مردم ما پیام ما اینست که از صنعت کاران حمایت و نظارت به عمل آورید و صنعت کاران نیز مطابق به ستندرد های ملی فعالیت نمایند و اما شما هم از تولیدات داخلی استفاده نماید و بالای تولیدات داخلی اعتماد نماید.

صحبت خویش را خلاصه میسازم تا برای اشتراک کننده گان دیگر نیز فرصت داده شود. یک بار دیگر باز هم بالای تجار ملی و صنعت کاران صدا میزنم تا در بخش تجارت و صنعت از تولید و تورید مواد بی کیفیت خود داری نمایند. با مراعت نمودن معیارات ملی در تولید و تورید شان اعتماد مردم را بلند ببرند، تا هم شما کامیاب باشین و هم جان و مال مردم بیچاره محافاظت گردد.

نوت: اداره ملی ستندرد در خدمت تمامی تجار و صنعت کاران محترمی که مطابق به معیارات ملی فعالیت دارند، میباشد و همکاری و حمایت آنها را بر خود الزامی میداند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

محترم الحاج ملا فیض الله تمیم رئیس عمومی اداره ملی ستندرد در محفل افتتاحیه دور دوم نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح) اشتراک نموده و صحبت کرد