جلسه هیئت رهبری اداره ملی ستندرد برگزار شد.

Moasaq_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۹ - ۸:۴۸
جلسه هیئت رهبری اداره ملی ستندرد برگزار شد.

6جدی/1399

جلسه هفته وار هیئت رهبری اداره ملی ستندرد تحت ریاست عزیز احمدزی رئیس عمومی اداره ملی ستندرد و با اشتراک معاونین، مشاورین، رؤسا و سایر کارمندان بخش های مربوطه تدویر یافت.

در نخست رئیس عمومی اداره ملی ستندرد در رابطه به کیفیت و تآثیر تطبیق ستندرد ها صحبت های همه جانبه نموده گفت مسئله کیفیت و ستندرد یکی از بحث های مهم و حیاتی به شمار میرود که تاثیر قابل ملاحظه ئی در زندگی مردم دارد بناً تمامی کارمندان اداره با توجه به وظیفه مهم و خطیر که به عهده دارند، در امورات کاری خویش دقت و جدیت کافی را به خرچ داده و به خصوص بخش ها تخنیکی در اجرای امورات شان به شکل مسلکی آن توجه مبذول دارند.

در ادامه رئیس پلان و پالیسی گزارش تحقق پلان ربع اخیر ریاست ها و آمریت های اداره را به شکل پرزنتیشن با ارئه آمار و ارقام واضح ساخت که بخش های مربوطه در مورد چگونگی اجرا و یا عدم اجرا امورات شان به صورت تفصیلی بحث و تبادل نظر نمودند.

در اخیر آقای احمدزی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش کارمندان بخش های مربوطه هدایات و توصیه های لازم را جهت بهبود امورات شان ابراز داشته و خواستار عملکرد سریع همه بخش ها در امورات کاری شان گردید.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

جلسه هیئت رهبری اداره ملی ستندرد برگزار شد.