جلسه رهبری اداره ملی ستندرد تدویر یافت.

Moasaq_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۶
جلسه رهبری اداره ملی ستندرد تدویر یافت.

21/قوس/1400

جلسه هیئت رهبری اداره ملی ستندرد تحت ریاست محترم مفتی محمد حامد و اشتراک معاونین اداری و تخنیکی، رؤسا و کارمندان بخش های مربوطه دایر گردید.

در این جلسه پلان کاری سال مالی (1401) از سوی رئیس پلان و پالیسی ارائه گردید که مورد بحث و بررسی اعضای جلسه قرار گرفت. محترم مفتی حامد در ارتباط به پلان کاری صحبت های همه جانبه نموده گفت ریاست تدوین ستندرد ها مکلف است تا (100) ستندرد جدید را تدوین نموده و در رابطه به (20) ستندرد دیگر تجدید نظر صورت گیرد. وی افزود ریاست ارزیابی مطابقت باید در سال مالی آینده (50) قطعه تصدیقنامه کیفی را صادر کند و در عرصه خدمات لابراتواری اصلاحات و بهبود را بوجود آورد. همچنان ریاست یاد شده بر اساس این پلان از سه میلیون تن مواد نفتی و ساختمانی (50) هزار نمونه را تثبیت کیفیت نماید و در اطراف شهر کابل  (300) تانگ تیل را مورد ارزیابی قرار دهد.

به همیتن ترتیب مطابق به پلان کاری یاد شده آمریت تثبیت نورم باید نورم (1260) نوع وسایط و ماشین آلات را تثبیت  نماید و همچنان دو میلیارد افغانی عواید توسط ریاست مالی و اداری جمع آوری گردد.

در ادامه این جلسه شماری از ریاست ها و آمریت ها پلان کاری خویش را ارائه نمودند که در مورد آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

جلسه رهبری اداره ملی ستندرد تدویر یافت.