تعیین و تثبیت نورم مصرف مواد سوخت برای اولین بار در ولایت فاریاب

Moasaq_admin
چهارشنبه ۱۳۹۸/۹/۶ - ۱۵:۸
تعیین و تثبیت نورم مصرف مواد سوخت برای اولین بار در ولایت فاریاب

به تاریخ (15 عقرب) 1398 حسب حکم مقام محترم ریاست عمومی اداره ملی ستندرد هیئت اعزامی با تیم تخنیکی جهت تعیین و تثبیت نورم مصرف مواد سوخت وسایط و ماشین آلات عازم ولایت فاریاب گردیدند.

در نخست هیئت متذکره جهت همآهنگی با نهاد های محلی با والی آن ولایت در حضور رسانه های محلی و ملی دیدار و گفتگو نمودند. هیئت متذکره در رابطه به وظایف و مسؤلیت های اداره ملی ستندرد به خصوص در مورد تثبیت نورم معلومات همه جانبه ارایه نمود. بالمقابل والی ولایت فاریاب محترم نقیب الله فایق از حضور آنها ابراز خرسندی نموده فرمودند جای بسیار مسرت است که برای اولین بار اداره ملی ستندرد هیأت تعیین و تثبیت نورم مصرف مواد سوخت و ماشین آلات را به ولایت فاریاب اعزام نمود و به تمام مسوولین هدایت داد تا در حصه تجربه و ترائی وسایط و ماشین آلات شان با هئیت متذکره همکاری همه جانبه نموده و اطمینان دهند.

هیئت اعزامی به صورت عموم به تعداد (128) نوع وسایط و ماشین آلات را تحت تجربه و ترائی قرار دادند که نتایج طور جداگانه درج فورمه ها گردید و در جلسه آینده کمیسیون مؤظف تثبیت نورم در مورد آنها تصمیم اتخاذ و بعداً به مراجع ذیربط رسماً گزارش خواهد شد.

نورم ها اساس کلیه سنجش ها در رشته های اقتصادی و تولید محسوب میگردد که از ضایعات و مصارف اضافی جلوگیری میکنند و هدف اساسی آن عبارت از تامین طرح ریزی، تصویب استعمال نورم ها و نورماتیف های علمی، تخنیکی، اقتصادی و اجتماعی به منظور تشکیل و بهره برداری معقول منابع میباشد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

تعیین و تثبیت نورم مصرف مواد سوخت برای اولین بار در ولایت فاریاب