بررسی و نهائی سازی پنج طرزالعمل لابراتوار های اداره ملی ستندرد.

Moasaq_admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۴ - ۱۰:۲۹
بررسی و نهائی سازی پنج طرزالعمل لابراتوار های اداره ملی ستندرد.

۲۲/سرطان/۱۴۰۰

جلسه کمیته بحث و بررسی روی پنج طرزالعمل لابراتوار های اداره ملی ستندرد بر اساس فیصله شورای عالی ستندرد که قبلاً از سوی آن شورا محترم مورد تایید قرار گرفته بود، تدویر یافت. در جلسه یاد شده که در تالار جلسات اداره انسا دایر گردیده بود جناب ذبیح الله زیارمل رئیس عمومی انسا، محترمه انجنیر ساناز سلیمی رئیسه ریاست عمومی تخنیکی، روسا، نمایندگان وزارت های مالیه، فواید عامه، شهرسازی و اراضی، اداره حفاظت محیط زیست، اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و مسئولین بخش لابراتوارهای این اداره اشتراک ورزیده بودند.

در آغاز جناب زیارمل در رابطه به اهمیت فعال سازی لابراتوار ها در سکتور های مختلف صحبت نموده و گفت بر اساس اولویت های ده گانه این اداره تمامی لابراتوار ها باید فعال و مورد بهره برداری قرار گیرند، که هدف اساسی ما عرضه خدمات معیاری به اساس شیوه کاری واضح، طرزالعمل های مشخص در روشنائی قوانین میباشد.

در ادامه محترم زیارمل از همکاری ادارات مربوطه تشکری و قدردانی نموده افزود انسا امکانات، ظرفیت و نیروی انسانی در زمینه را دارا میباشد و نیاز مبرم به زیر ساخت های حقوقی با توجه به نیاز مستهلکین و بلند بردن سطح عواید دولت داریم. وی از آماده گی های لازم در زمینه فعال بودن لابراتوار های مترلوژی، مواد ساختمانی و نساجی و چرم اطمینان داد.

در جلسه متذکره روی غنی سازی طرزالعمل های کاری لابراتوار مرکزی مواد ساختمانی، تجهیزات برق و نساجی و طرزالعمل های فعالیت های عیار سازی و تایید وسایل اندازه گیری با در نظر داشت شرایط محیطی و ساحه کاری بحث های علمی و تخنیکی صورت گرفت و فیصله به عمل آمد تا در جلسه بعدی پس از گنجانیدن ملاحظات لازم به تفاهم کلی رسیده و نتایج آن مورد تایید همه قرار گیرد.

انسا در زمینه شیوه کاری خویش در ارتباط به تثبیت کیفیت اجناس و بلند بردن اعتبار اجناس و محصولات داخلی اقدامات عملی روی دست دارد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

بررسی و نهائی سازی پنج طرزالعمل لابراتوار های اداره ملی ستندرد.