افتتاح تطبیق سیستم HARMIS اداره انسا

admin_omid
چهارشنبه ۱۳۹۸/۱/۲۸ - ۱۴:۵۱
افتتاح تطبیق سیستم HARMIS اداره انسا

به تاریخ 27 حمل 1398 در حضور داشت هیات رهبری اداره ملی ستندرد، رئیس عمومی اداره خدمات ملکی، رئیس عملیاتی HARMIS و کارمندان اداره انسا تطبیق  سیستم معلومات مدیریت منابع بشری (HARMIS)  در اداره ملی ستندرد رسما افتتاح شد.
تا کنون فعالیت های ابتدائی برای آغاز پروسه تطبیق از طرف هر دو اداره تکمیل گردیده بود  که با جمع آوری معلومات بایومتریک رهبری اداره ملی ستندرد این پروسه رسما افتتاح شد.
محفل با تلاوت آیات از کلام الله مجید آغاز شد 
در نخست احمد موسی توخی رئیس عمومی خدمات ملکی از رهبری و بخش منابع بشری اداره ملی ستندرد جهت حمایت شان از سیستم HARMIS ابراز قدر دانی نموده گفت جای خرسندی است  که سیستم مدیریت منابع بشری به شکل الکرونیک در ادارات دولتی ساخته میشود و  اداره ملی ستندرد از ادارات مهم و کلیدی به شمار میرود که در تطبیق این پروسه با ما همکار بوده. 
او گفت 3 الی 4 سال قبل سیستم HARMIS در ادارات دولتی تطبیق شده بود اما از آنجائیکه به آبدیت ضرورت داشت چندی قبل به همت جوانان افغان و همکاری وزارت مخابرات و اداره احصائیه مرکزی این سیستم انکشاف یافت. این سیستم یک قدم جلو تر جهت ستندرد سازی معلومات منابع بشری است وی تاکید کرد که  خود سیستم HARMIS یک گام مثبت در راستای ستندرد سازی است  و برخی مزایای این سیستم را یاد آور شد که قرار ذیل میباشد:
- مدیریت بهتر تشکیلات
- تشخیص تعداد مجموعی کارکنان
- جمع آوری معلومات ضروری به گونه درست و دقیق
- از بین رفتن کارمندان خیالی 
- مسلکی سازی تشکیلات 
- انسجام و مرکزی شدن اطلاعات
- کاهش فساد اداری
آقای توخی گفت به اساس هدایت ریاست جمهوری این سیستم در مدت یکسال باید در تمامی ادرات دولتی تطبیق شود و از اداره ملی ستندرد در تطبیق پلان های قویتر خواستار همکاری و حمایت شد.
در ادامه محفل  آمریت عملیاتی سیستم HARMIS پرزینتیشنی را در مورد اهمیت و چگونگی شیوه تطبیق پروسه HARMIS به حاضرین ارائه نمودند.
سپس احسان الله جلالزی معاون اداری و امور مالی اداره ملی ستندرد ضمن خوش آمد گویی به رئیس عمومی ادره خدمات ملکی، رئیس عملیاتی HARMIS و کارمندان این بخش آغاز مرحله تطبیق سیستم HARMIS را یک امر حیاتی خوانده و گفت ما امیدوار هستیم تا آغاز این مرحله باعث بهتر شدن روابط ما با اداره خدمات ملکی شود. 
آقای جلالزی استفاده از تکنالوژی را در عصر حاضر یک امر لازمی خواند و گفت سیستم HARMIS باعث ایجاد شفافیت، سرعت بخشیدن ، و ایجاد سهولت در تمامی ادارات میشود. او سیستم های کهنه را زمانگیر و ضایع کننده وقت خواند. 
 محفل با آغاز جمع آوری دیتای بایومتریک معاون اداری و تخنیکی اداره ملی ستندرد و بخش های مختلف اداره خاتمه یافت.
 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

افتتاح تطبیق سیستم HARMIS اداره انسا