جلسه فوق العاده هئیت رهبری انسا

admin_omid
یکشنبه ۱۳۹۸/۴/۱۶ - ۱۲:۲۳
جلسه فوق العاده هئیت رهبری انسا

جلسه فوق العاده هئیت رهبری اداره ملی ستندرد به روز شنبه  تاریخ (15 سرطان) 1398 با حضور داشت رئیس عمومی این اداره، معاونین، روسا، و کارمندان بخش های مربوطه در تالار جلسات این اداره برگزار گردید.

مجلس با تلاوت از آیات کلام الله مجید آغاز گردید.

در نخست دوکتور محمد موسی عَلَمی رئیس عمومی اداره ملی ستندرد تدویر شورای عالی ستندرد را یک دستآورد بزرگ خواند و از آمادگی این اداره جهت فعال سازی لابراتوار های ساختمانی در بنادر خبر داد. آقای عَلَمی گفت در این جلسه شورای عالی ستندرد طرزالعمل کیفی آزمایش لابراتوار های مواد ساختمانی در بنادر ، طرزالعمل تدوین و ترویج ستندرد ها  و 39 ستندرد ملی مورد تایید قرار گرفت.

موصوف فعال سازی لابراتوار های ساختمانی را یک گام مثبت به طرف ستندرد سازی در سطح کشور خوانده گفت  اداره ملی ستندرد مصمم است تا در راستای معیاری سازی اجناس در کشور کار های لازم را انجام داده و اطمینان مردم را در زمینه کیفیت مواد مصرفی شان فراهم سازد وی همچنان از آغاز روند افتتاح این لابراتوار ها از ولایت ننگرهار در هفته بعدی خبر داد.

رئیس عمومی اداره ملی ستندرد هدایت داد تا کمیته مشخص جهت گرفتن آمادگی های لازم برای افتتاح لابراتوار ها در بنادر ایجاد شود و همچنان ریاست منابع بشری ضروریات تشکیل برای این لابراتوار ها را فراهم سازد.

متعاقباً محترم خواجه جاوید صدیقی معاون تخنیکی اداره ملی ستندرد تاثیر گذاری اداره انسا را در جامعه حایز اهمیت دانست و گفت ما باید در همکاری و هماهنگی کامل تلاش نموده تا اهداف بزرگ اداره را دنبال کنیم  وی افتتاح لابراتوار ها ساختمانی در بنادر را یک امر مهم خوانده علاوه نمود پیشرفت در کار فعال سازی لابراتوار های ساختمانی  نتیجه زحمات و  کار همه بخش های اداره میباشد که همچنان  افتتاح این لابراتوار ها ارتباط به همه بخش های اداره دارد وی از  بخش های تخنیکی خواهان آمادگی های لازم تخنیکی جهت آپریشن این لابراتوار ها شد.

آقای صدیقی افتتاح هر چه بهتر لابراتوار های ساختمانی در بنادر را نیازمند آمادگی درست، دقیق و جدی تر دانست افزود تهیه وسایل مورد نیاز، نظریات بخش های تحنیکی و کار بالای لست ضروریات توسط کمیته مشخص افتتاحیه لابراتوار ها باید صورت گیرد.

سپس محترم احسان جلالزی هفته گذشته را پر دستآورد خواند و پاس شدن فعال سازی لابراتوار های ساختمانی را توسط شورای عالی ستندرد  نتیجه زحمات شبانه روزی کارمندان و تعهد رهبری اداره دانسته گفت موضوع لابراتوار ها نه تنها به اداره انسا بلکه به سطح ملی ما مربوط میشود و از آنجا که افغانستان یک کشور وارداتی میباشد تثبیت کیفیت امتعه وارداتی و تولیدات داخلی یک نیاز ملی میباشد.

نامبرده خواهان همکاری و هماهنگی تمامی بخش های اداره شده گفت مردم میتوانند از مدیریت بهتر ما مستفید شوند و از جدیت در امر اتخاذ تدابیر لازم به خاطر افتتاح لابراتوار ها در بنادر شده و به سخنان خویش خاتمه داد.

در ادامه جلسه آمر نمایندگی ولایت ننگرهار از وجود هماهنگی های لازم با مقام ولایت و گمرک صحبت نموده و همچنان از  نبود کدام مشکل خاص که مانع روند افتتاح لابراتوار ها در این ولایت شود یاد کرد.

در اخیر رئیس عمومی اداره از توانائی و شایسته گی بعضی کارمندان تقدیر نمود و به  بخش های مربوطه هدایت داد تا وظایف محوله شان را به وجه احسن انجام دهند.

تثبیت کیفیت در بنادر کشور اهمیت به سزائی دارد اداره ملی ستندرد با داشتن حمایت رهبری حکومت وحدت ملی در تلاش آنست که گام های استوار و جدی تر را در راستای کنترول از کیفیت امتعه وارداتی در کشور بردارد .

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

جلسه فوق العاده هئیت رهبری انسا