تفاهم نامه همکاری دوجانبه میان اداره ملی ستندرد و رشته فارمسی پوهنتون کابل به امضا رسید.

Moasaq_admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۹/۹ - ۸:۵۸
تفاهم نامه همکاری دوجانبه میان اداره ملی ستندرد و رشته فارمسی پوهنتون کابل به امضا رسید.

در جلسه که به همین منظور در دفتر کاری رئیس پوهنتون کابل برگزار گردیده بود محترم مطیع الله ځلاند معاون تخنیکی اداره ملی ستندرد، رئیس پلان و پالیسی، متخصص تخنیکی تدوین ستندرد های ادویه جات وارایشی این اداره، معاون پوهنتون کابل، پوهاند آقامحمد ژکفر رئیس فاکولته فارمسی پوهنتون کابل و شماری از اساتید در آن اشراک ورزیده بودند.

در این جلسه آقای ځلاند معاون اداره ملی ستندرد تفاهم نامه متذکره را یک گام خیلی مثبت در عرصه بهبود روابط میان این دو نهاد خواند و خواستار همکاری های بیشتر در عرصه های مختلف شد. وی همچنان از تدوین 86 ستندرد ملی در عرصه ادویه جات وارایشی و 79 ستندرد در عرصه مواد غذائی و محصولات زراعتی خبر داد.

به همین ترتیب آقای ژکفر به اشتراک کننده گان در مورد روابط دیرینه همکاری میان فاکولته فارمسی و اداره ملی ستندرد و هدف از امضای این تفاهم نامه صحبت های همه جانبه نمود. به تعقیب آن رئیس عمومی پوهنتون کابل ضمن خوش آمدید و استقبال گرم از تیم انسا، در رابطه به اهمیت این اداره در عرصه های مختلف زندگی صحبت کرد.

موصوف امضای این تفاهم نامه را یک گام مثبت در زمینه بهبود روابط همکاری های متقابل و استفاده از ظرفیت ها و فرصت های دو جانبه خواند و آماده گی هرنوع همکاری را نه تنها در عرصه مواد غذائی و ادویه جات بلکه در عرصه های مختلف ابراز داشت.

مطابق به تفاهم نامه محصلین رشته یاد شده میتوانند دروس خویش را به شکل عملی در لابراتوار های اداره ملی ستندرد انجام دهند و همچنان همکاری دو جانبه صورت میگیرد.

در اخیر تفاهم نامه همکاری دوجانبه میان رئیس فاکولته فارمسی و معاون تخنیکی این اداره در حضور داشت اشتراک کننده گان به امضا رسید.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

تفاهم نامه همکاری دوجانبه میان اداره ملی ستندرد و رشته فارمسی پوهنتون کابل به امضا رسید.